halo....hula....
semua nya............
diriku mulai ikutan orang2 bermain blog...


oya, mari berkenalan......
nama gw dhimaz pradana wiradinata (panjang bener yak nama na kayak kereta api) / kicky (nama dari mana tuh? kagak nyambung ah...) / dhimaz / ndut rebel.
gw skrg lagi menuntut ilmu di salah satu perguruan tinggi swasta di yogyakarta.
banyak yang bilang universitas gw itu nama na Universitas Islam Indonesia yg dengan sukses disingkat UII (Universitas Insyaallah Islam) di Yogyakarta tentunya.

emank ade gitu kampus nyang nama nye UII ??
ye....pake nanya lagi, gw aja kagak tau ade ape kagak nye tu kampus...
nyang pasti gw hidup n menuntut ilmu dengan damai di kampus ntu...

di kampus ntu gw keterima (lebih tepatnye nyasar) di Faklutas Kedokteran Umum.
cielah....blagu bener keterima (lebih tepatnye nyasar) di fakultas ntu...
tapi orang kayak gw kok bs nyasar di situ yak??
kata si monyet (cewek gw) sih gw ntu orang nye kan "bego bego nye goblok" jadi kok bs nyasar di sana...

"bego bego nye goblok" ? apaan ntu??
nah lho.....bingung kan lw?? sama gw juga bingung...
mau tau ape kata si monyet???

monyet : ndut, lo tau novel nya aditya mulya yg "gege mengejar cinta" kagak??
gw : tau....emank nape nyet??
monyet : gw suka bgt ntu novel...gw jg suka kambingjntan...
gw : oh....tp, baru tau gw lo suka m "kambing", bukan nye monyet hidup dgn monyet??
monyet : ndut, ndut,,, lo tu nye kagak pernah brubah....
gw : brubah?? emank nya gw pahlawan bertopeng ape? (jawaban gw dgn polos nye)
monyet : gini loh ndut, kalo aditya mulya ntu kan bego bego nye pinter..
gw : hm.....trus?
monyet : kalo raditya dika ntu kan di tengah2 nye..
gw : hm....trus?
monyet : kalo elo sih "bego bego nye goblok"

dengan sukses nya lah gw di blg gitu ma si monyet langka....

oya, perkenalan nya blm beres ye...
gw ntu anak kedua dari dua bersodare...
gw punya kakak cewek yang gw panggil dengan sebutan "mbak" (padahal lbh srg make gw-lw sama ntu orang)
gw ntu hasil perkawinan silang dari orang jawa (bokap gw tepat nye) dengan orang lampung (nyokap gw)...

nah lho....logat gw kok betawi2 gini yak??
au,,au,,,......
gw aje kagak ngarti, bukan nye gw sok ke-betawi2-an tapi gw lbh enak n nyaman aje pake bahasa ntu....

cukup ah perkenalan nye.......


skrg gw mw crita tentang blog nyang gw bwt ne ye...
pada diem deh lw mua nye...gw mw crita ne...tp jgn pada molor ye....

ehem....
jadi gini yak...
gw bwt blog ne nyang nanti nye bakal gw isi dengan kegiatan keseharian gw, mulai dari kebego-an gw, kegoblokan gw, crita cinte gw, pengalaman2 gw, ampe kejadian nyang gw alamin di kampus gw...
n ntu mua pure nyata, kagak gw buat2........

trus....nape nama blog nye "nDuT ReBeL" ?
nah ntu dia...pinter juga nyang nanya....
"nDuT ReBeL" ntu kata nyang gw temuin di dalem buku nyang gw temuin (dimane?) di jurang terdiri dari dua kata...
sekali lagi ah,, terdiri dari dua kata....

"ndut" n "rebel"
nyang pertama, "ndut" ntu karena gw orang nye ndut (kata si monyet) padahal mah kagak...
nyang kedua, "rebel" ntu adalah style gw...

rebel is style?
emank ada style nyang nama nye rebel??
gw juga kagak tau...
nyang pasti gw tuh lebih seneng penampilan apa aje nyang gw make n gw rasa nyaman..
contoh nye ?
" baju kaos item, celana belel item, sepatu belel "
kok kayak gembel?
bodo amat deh..nyang penting gw nyaman dengan gaya gw kayak gitu...
jadilah style gw rebel...

inget ye.......
elo ya elo...
gw ya gw...
gw kagak peduli dengan nyang lo lakuin...
n selama lo kagak nyenggol kehidupan gw,
gw kagak nyenggol lo juga...

jadi selamat menikmati kehidupan gw nyang bego bego nye goblok nih ye....
marilah kita berbego2 dan bergoblok2 ria..



-nDuT ReBeL-
pipis, love, n ngaco...

0 comments: