hei mua nye....

long time not see u all...
(waduh, mulai ngaco dah bahasa inggris gw)

gw jujur dah kalo gw kagak jago bahasa inggris..
tp di fakultas gw, bahasa inggris ntu perlu banget....
au ah, gmne cara nye gw jalanin nye tar....
go with the flow aje lah.....


oye, gw mau crite nih....
masalah keseharian gw tentu nye....

oke!!!!
kita mulai....

gw skrg lagi ada masalah di salah atu bagian tubuh gw...
gw agak risih seh dengan pertumbuhan nyang kagak semestinye ini...
bagian tubuh gw ntu adalah : (jeng,,,,jeng,,,jeng,,,,,jeng......)

PERUT GW !!!!!

emank nye perut gw nape???
ndut gitu??

bukan......kalo ndut mah gw trima....
tp perut gw ntu "buncit"....
males banget dah gw.....
masa gw jadi pahlawan nyang name nye "The Boencits".....

kagak banget dah !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ogah !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

jadi mulai hari senin kemaren dengan niat nyang tulus, kemauan nyang kuat, n do'a dari elo mua nye, gw mulai tuk menghilangkan buncit gw dengan cara sit up n push up tiap pagi,, tiap gw baru melek langsung dah gw laksanain ntu mua kgiatan gw....
lumayan capek juga seh....
padahal cuma sit up 150 kali (dibagi 10 = 15 kali), ama push up 1000 kali (dibagi 100 = 10 kali).....

nah, ngemeng2 hari rabu nih....
gw ada pengalaman buruk yang gw alami di hari naas ntu....
jadi crita nye....
bentar2,,, woi !! lo nyang di sana, jgn ngobrol dunk...lo juga ntu jgn telpon2an...nah ntu orang lagi....jgn tidur dunk !!!!!
hiks.............hiks............hiks...............
gw pengen crita ne....
dengerin dunk............

lanjutin yah, pada diem nye mua nye....
jadi hari senin ntu, pagi jam 5 gw di bangunin m monyet tercinta gw, biz ntu jam setengah 8 pagi tepat nye (ya iyalah masa malem) gw brangkat ke kampus dengan kaos polo + celana skinny + sepokat conpers + tas 'n mua nya ntu serba item, jadilah tema nya "Black Day" (tiap hari juga black day)..
gw brangkat naek lacer '91 putih gw...nyampe di kampus gw masuk kelas "sistem urin" 'n dgn damai sentosa gw ikutin kuliah ntu ampe jam 9 tepat, terjadi lah kejadian buruk ntu....
jadi jam 9 ntu gw kebelet pipis, nah dari pada gw tahan malah ngompol di kelas maka nye gw membranikan diri ntuk ijin ke toilet m ntu dosen (kata tmn2 gw seh kagak ada nyang brani ijin/kluar kelas dosen ntu nyang notabene nye dosen UGM jogja)..

(gw maju ke depan kelas n mnghadap ntu dosen nyang lagi ngajar, otomatis kelas jadi hening)
gw : maap pak, saya minta ijin mau ke toilet..
dosen gila (DG) : (sambil ngeliatin penampilan gw dari atas ampe bawah) anda mahasiswa mana ya?
gw : ya mahasiswa UII pak..
DG : maksut nya fakultas apa?
gw : (nah lho..kok nanya? apa dy takut salah ngajar kelas yak) emang nya kenapa pak?
DG : saya lihat dari penampilan anda, sepertinya anda bukan mahasiswa FK UII ya.
gw : (mampus gw !!!) kenapa bisa gitu pak?
DG : penampilan anda itu seperti penampilan mahasiwa teknik bukan kedokteran.
gw : (udh kgk tahan mw pi2s) iya pak saya mhsiswa teknik, saya salah masuk kelas.

dan dengan sukses nye tmn2 gw sekelas (238 anak) ngetawain gw dengan puas....

akhir nye gw ngaca di toilet..
(apa bnr ye gw kagak pantes gitu jadi mahasiswa FK??)



PS : jangan liat orang dari penampilan nye aje, sapa tau org ntu lbh nyaman berpenampilan kayak gitu, dari pada org2 jaman skrg nyang kerjaan nya niru penampilan para artis...

0 comments: