wah2..........


akhir nye hari kamis kemaren gw lewatin juga....
sumpah, ntuh hari bener2 melelahkan..
kuliah dari jam 10 ampe jam 4 sore...

dari pagi ntuh gw ada medik sekarang belajar masang kateter buat cewek...
selesai masalah nye...trus siank nye gw makan di kantin sambil nelpon monyet..
gw mesen es milo n mie rebus...
si monyet lagi di Ciput mall ma penjaga kebun binatang nye...
ada abi, wawa, imoel, ary (baru jadian nih...selamet ye ry..), feby, olief + dodoy...

di telpon mereka sengaja manas2in gw dengan nyeritain kejadian n kepadetan di ciput hari ntuh....kagak kerasa pesenan gw dateng juga...karena mie nye panas, jadi gw buka kaca mata kesayangan gw...
gw makan dengan biadab nye...cuma 10 menit, mie rebus + es milo gw abis gitu aje...
(duh,,,rasa nye kurang kenyang,,,tapi apa daya duit tak punya..)

setelah gw bayar, trus buru2 ke lab.anatomi karena mau responsi (ujian) anatomi)..
waktu gw nyampe di lab.anatomi, trus gw bljr bersama temen2 gw tercintah....
(iye, gw cintah mereka karena mw responsi doank..hehehehe)
nah, setelah 1/2 jam kemudian, gw baru sadar kalo ada yang kurang dari gw..
apa ye???
kurang cakep?? (emank...)
kurang pinter?? (emank gw bego n goblok...)
kurang rapih?? (emank...)

apa ye nyang kurang...setelah gw berpikir keras ampe gw muntah darah...
ternyate eh ternyata gw sadar kalo nyang kurang dari diri gw ntuh adalah....

monyet gw kagak ade....(ye iyelah..masa ye iye dunk...monyet gw kan di pekanbaru..)

nyang kurang ntuh adalah "kacamata" , kemana kacamata gw??
gw baru inget kalo tadi waktu makan kacamata nye gw lepas..
alhasil dengan sukses nye gw lari terkencing2 ke kantin...
nyampe di kantin , gw tanyain ma semua isi kantin...

" WOI...........ADA NYANG LIAT KACAMATA GW KAGAK??? "

dengan sukses mereka menjawab..

" GAK TUH..EMANK,,, SAPA ELO??? "

mamakkkkkkkkkkkk !!!!!!!!!!

ada ya hari gini nyang maling kacamata...

akhir nye gw balik ke lab.anatomi dengan lemes n ngesot....

tuk sementara gw lupain kacamata gw ntuh...
skrg bljr lagi..walaupun gw berpikir keras,,"tar gmn gw mw nyontek kalo kacamata gw kagak ade??gw kan kagak bs liat tulisan..."
ah....udah lah,,jalanin aje....

akhir nye responsi di mulai juga..
gelombang pertama sebanyak 60 orang masuk ke ruang responsi nyang bertempat di ruang mayat...
nah, gw karena mw nyontek akhir nye gw ngikut gelombang kedua dengan temen2 tercintah gw (makasih ye udah mw dicontekin m org bego kyk gw...), gel.pertama mulai dgn responsi nye di dlm ruangan...

nah, gw n temen2 gw nunggu dgn setia di depan pintu ruang ntuh...
1/4 jam mw selese, kita mua nye nyang nunggu di dpn pintu akhir nye berdiri juga...
dengan rasa khawatir tar hasil responsi nye gmn, muka pucet (kelaperan...) kita mua setia menunggu nye...

dan gw ada ide jail untuk bisa masuk keruangan pertama kali nye....
gw ambil hape butut gw, trus gw poto deh..


gambar diambil sebelum responsi anatomi, tanpa ada yg sadar ada kamera


dngn pinter nye gw teriak "say cis !!" brubah pose deh mereka mua nye..



trnyate disaat responsi msh sempet2 nye anak FK UII '06 nih pada narsis !!


lalu beberapa menit kemudian pintu di buka, dan kita mua pun masuk ke dalam ruangan dengan desak2an...(seperti semut ngerebutin gula aje, padahal mau responsi nih !!)..
pada saat responsi gw dengan sukses nye nyontek lis (makasih ya teman...laen kali tulisan nye gedein yak...kagak keliatan...)...1jam kemudian responsi selese juga...

selese responsi gw ke gedung kuliah, mw kuliah nih..
jam 3 - jam 5...tapi dengan sukses nye dosen dateng nye jam setengah 4 dan bahagia nye gw setelah dy bilang..

" ehem,,, kita selesai kuliah jam 4 ya.."

iyess....iyess.....
lalu gw plg dengan damai, tapi gw msh kepikiran kacamata gw...
hiks...hiks...hiks...

tadi pagi gw ke kampus..
(buset rajin nye gw hari libur gini ke kampus..)
mw ngenet gratis...
gubrak.....!!!

trus tiba-tiba hengpong gw berdering...
telpon dari mbak...
gw ade dosa ape ye??ampe ditelpon gini....

gw : "ya nape mbak??"
mbak : "eh bego, kacamata lo tuh kagak ilang tau..."
gw : "lah, trus dmn??"
mbak : "di bawah kursi mobil, jatuh gitu..."

iyes...iyess....
gw kagak jadi ganti kacamata lagi...
tapi kayak nye gw jadi bego, goblok + pelupa deh...
damn !!!!


kacamata gw kagak jd ilang..(gbr di ambil waktu prktkm mikro)


NB : teman2....skrg gw jadi pelupa...jadi selalu ingetin gw terus ye....makasih udah bantu gw waktu responsi anatomi...jadi lah sekarang gw ndut rebel nyang sarap, aneh, bego, goblok, n pelupa....

0 comments: